Jeník Pešek

Andreji ANO? Fakt NE !

5. 09. 2013 13:57:56
Vážený pane Babiši, milý Andreji, oslovil jste mě dopisem, ve kterém mě vyzýváte, abych si našel chvilku času. Pravděpodobně nejsem sám a rozhodl jsem se, že Vám tedy odpovím také otevřeným dopisem. Hned v úvodu píšete, že jsem o Vás možná slyšel. No nejen to. I Vás vídám na billboardech, kde se nechcete stydět či makáte a zkrátka „nejste jako voni“, že jo. Prostě chcete být nový Persil mezi obyčejným pracím práškem. A novinky, ty mají lidi rádi.

Hned úvodem mi píšete, že jste firmu vybudoval bez privatizace a korupce. Třeba ano, třeba ne. Upřímně Andreji, ukažte mi někoho, kdo napíše, „vybudoval jsem firmu na korupci“. Ono s korupcí je to jak s Yetim. Každý o něm slyšel, ale málokdo ho viděl, a když už, tak se ukáže, že je to obyčejný medvěd. To je trochu blbý, rád bych Yetiho viděl. Tady body u mě nezískáte, chybí mi tam například, jestli a kolik získáváte z dotačních titulů a tak. No nic pojďme dál. Píšete mi, že oprava naší země bude náročná. Jasně, nebudeme z toho dělat bžundu hned na začátku. V servisu vám taky většinou řeknou: „ Jó pane to nebude hračka a pak dostanete fakturu, že se vám očka protočí“. Jako opraváře politiky navrhujete lidi, co mají morální kredit a již něco dokázali. To je strašně fajn, ale kdo řekne: „ ty kredit máš a ty už ne a ty ještě ne“? Jako vy osobně Andreji? Pak následuje pochvala, že ANO tyhle lidi má. Svého času je měl i Vítek Bárta se svou ABL agenturou, jen místo pana Komárka z Vaší Mladé fronty to byl Radek John z Novy a tak. No více originality by to chtělo. ANO je prostě klon VV. Chtěli vyhnat dinosaury a nakonec jsou horší než oni. Proč by to mělo být u Vás jiné?

Následující dva odstavce jsou perlou celého dopisu. Máte recept na všechno, víte jak vybrat daně, jak vyléčit každou bolístku této ztrápené země i jak dát lidem práci. Tohle uměl už jeden politik před cca 70 lety a skončilo to asi u 50 miliónu mrtvých, jmenoval se Hitler. Tady mě z Vašeho dopisu lehce mrazí. Ti co všechno ví a nechtějí říct jak, to smrdí ale velkým malérem. Také mi píšete, že nejste jako politici, proč ale jím chcete být? Chcete do politiky, ale nechcete být politikem. To je takovéto „ tak trochu těhotná“, tak buď je těhotná nebo ne. Andreji, mějte odvahu a napište na billboard.“ Budu politikem“. Jenže to už nebude ten nový Persil co. Hnutí zní líp než politická strana. A co když jste sekta? Kromě Vás jsem od jiného člena Vašeho hnutí nic neslyšel. Nebo ty tváře na billboardech mají zakrýt, že vlastně nic nového nenabízíte a chcete jen dosáhnout co nejlepšího výsledku ve volbách?

V závěru píšete, že se na Vás mohu těšit, protože se chcete radit. No jenže o čem, když o pár výše řádků píšete, že víte vlastně všechno?

Hnutí ANO je jak kuřecí napíchané vodou, aby vypadlo líp. Tedy ANO? Rozhodně NE.

Autor: Jeník Pešek | karma: 28.21 | přečteno: 976 ×
Poslední články autora