Nová doba

„ Nová doba, host vyhazuje vrchního“, rozčiluje se v kultovním filmu Kurva hoši guten Tag Bolek Polívka. Nová doba čeká zřejmě všechny, kdo se opováží poukazovat na komunistická zvěrstva. Levicový Senát ovládaný sociálními demokraty, komunisty a houfem bezprizorních ani nevím, na kom nezávislých se podle všech indicií chystá „zaříznout“ ředitele Ústavu pro vyšetřování zločinů komunismu Daniela Hermanna. Člověka nezpochybnitelných morálních kvalit s odvahou a žaludkem dost silným na pročítání dokumentů z doby, kdy děti udávaly rodiče (že udavači prezidenta) v domnění, že budují blaho pro všechny. Že to vadí komunistům bych i pochopil, že to vadí sociálním demokratům chápu méně, no zřejmě mají mnozí důvod se obávat, co by se mohlo dostat z archívu na světlo Boží. Možná dnes zažíváme nástup neokomunismu. Vláda železné pěsti měla vždy mnoho zastánců ať již zleva nebo zprava. Začneme vyhazováním nepohodlných, pak je třeba pozavíráme, parazity odrbeme a to by v tom byl Lenin, aby to nevyšlo. Společnost se může zažít normalizovat již po příštích volbách, kdy se sociálně- demokraticko- komunistické kraje změní  v sociálně-demokraticko-komunistickou vládu.  Německý duchovní Martin Niemoller  prohlásil: Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem komunista.Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem sociální demokrat.Když přišli pro Židy, mlčel jsem – nebyl jsem přece Žid.Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat. Národ, který nezná svou vlastní historii je odsouzen k tomu, prožít si ji znovu. A to zřejmě levicový Senát chce.

Autor: Jeník Pešek | středa 27.3.2013 10:00 | karma článku: 5,74 | přečteno: 406x