Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klasický článek od špatnotruse (opak dobrosera). Podle tohoto špatnotrusa je všechno špatně, jen on je génius. Doplněn je tento špatnotrusí blog ještě o urážlivé zkomoleniny jmen těch, které autor-špatnotrus nenávidí.

0 12
možnosti
KLS

Vždycky jsem se tak nějak domnívala, že voliči ČSSD jsou především lidé z nejnižších sociálních vrstev, lidé nižšího vzděláni, nižšího IQ, lidé, kteří nevidí dál, než za horizont své výplatní pásky či sociální dávky. Vidím, že jsem se nespletla.

6 0
možnosti

Nebuďte tak tvrdá na své soukmenovce.;-)

0 4
možnosti
KLS

Moji soukmenovci můj příspěvek do diskuze pochopili.

1 0
možnosti

Já to taky pochopil. Jenže pokud jste myslela mě, tak jste šeredně mimo realitu, jako nakonec skoro vždy.

Nejsem z nižších sociálních vrstev, mám VŠ, IQ mi testovali dvakrát s výsledky 139 a 142. Výplatní pásku už mnoho let nedostávám, protože jsem OSVČ. Co to jsou sociální dávky? Já je neznám. Vy ano?

Takže nejspíš jste definovala své vlastní soukmenovce, protože já se ve Vámi definované společnosti nepohybuji.;-)

0 4
možnosti
KLS

Vzhledem k růstu HDP a velmi dobré situaci v branži, ve které podnikám, vidím zajímavé horizonty.

0 2
možnosti
KLS

Co to jsou ve Vašich očích zajímavé horizonty, se ptám?

0 0
možnosti
KLS

Kdybyste se ve Vaší branži lépe orientoval, pak byste věděl, že realitní trh je labilní a mění se i díky různému náhledu médií Pro rok 2016 je pravděpodobné, že se nebudou opakovat dlouhé roky růstu, ale spíše kratší cykly růstu a ochlazení trhu s dopadem na výši cen. Pro ochlazení trhu mluví také to, že ceny nemovitostí rostou zásadně rychleji, než inflace (celého spotřebního koše).

0 0
možnosti

můj hlavní příjem je z developerské činnosti a z inženýringu. Makléře dělám jen okrajově a okrajové jsou tedy pro mě i z toho získávané příjmy.

Jinak děkuji za dokonalou analýmu realitního trhu v ČR, ve kterém se Vy tak skvěle narozdíl ode mě orientujete.;-)

Něchtěla byste radit velkým českým developerům (Skanska, Central-Group, Sykora-group apod.)?;-) Třeba pak pak změněj oni ty svoje horizonty.

0 1
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1592x
Jihočech každým coulem

Seznam rubrik