Diskuse

Nový článek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

carolusI

25. 1. 2012 3:56
Všechny ty předpisy a poplatky

mají jediný cíl. Totiž vyždímat z občana co se dá. A krásné řečičky kolem jen maskují skutečný cíl.

Já jim na vztek jezdím v pětacřicetiletém autě. Sice do něj každoročně nacpu pár tisíc, ale užívám si to. Letos mu chci dát nový lak. Tak doufám,že mi ho nějaký závistivec hned neponičí.

0 0
možnosti
SN

kuča

24. 1. 2012 14:17
Mluvíte mi z duše.....

:-)......žiju trochu na samotě, autobus žádný. Auto je jediný prostředek, jak dojet na nákup ! Nevím čím tak škodím životnímu prostředí, abych platit daň, jak vymyslel svého času zelený Bursík s JAu Jau ! Je to několik kroků nazpět, brzy ráno v zimě jsem jel ze svého rodiště na Vysočině a přepadlo mně u Holubic (jel jsem po staré cestě na Vyškov), čurání! 7 hod, ráno. Auta od Rousínova, od Brna, od Slavkova, nepřetržitý řetěz. A teď si to představte , že tohle běží podstatnou část dne na celé zeměkouli! Co je proti tomu ujetých 3 OOO km ročně i kdyby se starou popelnící. Plivnutí do moře. Ale naše penízky potřebuje Kalousek, Daň nasníží i když stát prodělává, prostě lůza je tu od toho aby se soustavně odírala, každá záminka je dobrá! R^

0 0
možnosti
SN

kuča

24. 1. 2012 14:18
Re: Mluvíte mi z duše.....

:-)...platil.....

0 0
možnosti
KV

valissen

24. 1. 2012 13:40
Dal bych karmu

Ale naní jak.

5 0
možnosti
RB

Tajemný muž

24. 1. 2012 14:09
Re: Dal bych karmu

R^ Já taky. To vidím prvně 8-o.

0 0
možnosti
PV

Pytlík

24. 1. 2012 13:33
Už jsem si všiml...

Už jsem si všiml, že nejenom naše čacké úřednictvo, ale i úřednictvo EU vychází z představy, že peníze máme, ale ze zcela nepochopitelné lakoty je nechceme vydat a šetříme kde se dá. Je tedy nutno nás přinutit, abychom sáhli do svého naditého měšce a pustili chlup na něco užitečného. Vůbec si nedovedou představit, že mnoho z nás žije od výplaty k výplatě.

1 0
možnosti

petr66

24. 1. 2012 13:25
Samozřejmně máte pravdu.

ale  na poslance je to složité. Asi si říkají, že koupit atomobil za 5 platů, není takový problém, alespoň pro mě,

0 0
možnosti

petr66

24. 1. 2012 13:26
Re: Samozřejmně máte pravdu.

pro ně. pro mě trochu ano.:-)

0 0
možnosti
N

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

24. 1. 2012 12:41
bingo, trefa jen poznámka

ROZDĚLUJTE VAŠE ČLÁNKY DO ODSTAVCŮ pište do obsahu, nejen do perexu, aby se vám počítala karma...  !!!!!!

0 0
možnosti
Q

QQ.

24. 1. 2012 12:32
Presne tak

R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1592x
Jihočech každým coulem

Seznam rubrik